Follow us
Follow us

Throwback's Magika #3 - Hösten. del 1.

2013-09-22 # 20:00:00
Vi gjorde faktiskt väldigt mycket den hösten,2012. Början var rätt tuff.. Kunde ta ca 10minuter innan jag var uppe på henne för hon vägrade stå still, hon smet bredvid varje hinder även fast det kanske bara var 30cm vilket gjorde mig osäker med även på en sån liten höjd. Hon kunde inte stå ensam i stallet utan att vara superstressad och nervös.
 
Om 2 dagar är det exakt 1 år sedan jag började ta hand om henne. 
 
Här är en video när jag hoppar henne en gång förra hösten. 
Kom ihåg en kväll i September och det var min andra foderhelg..
 
Jag, Maja och några andra från stallet skulle rida ut. I början var jag rätt tveksam till det då jag inte hade en aning hur hon var i skogen, första gången hon var ute i Rydöbruks skogar. Det gick såå bra. Det var sent på kvällen och solen hade börjat att gå ner. Vi traskade över diken, hoppade över stora och djupa vattenpölar, galopperade längs ängar och skrattade som drogade apor. Då, var jag väldigt glad att hon blev "min".
 
Tänkte visa lite bilder från hur våran höst såg ut tillsammans.. kommer flera delar om andra saker vi gjorde förra hösten, som våran första tävling! 
 
FÖRLÅT FÖR KVALITÉN PÅ BILDERNA, men dem är tagna med en digitakamera och resten säger sig själv..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
¨


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0