Follow us
Follow us

Om Lina och Sirkus

2013-09-21 # 13:44:43

Mitt namn är Lina Green och jag är 12 år. Jag bor i en stad i Småland som heter Vetlanda med min familj. Mina intressen är hästar och då ridning men också bloggning, fotografering och att designa.

Jag har ridit sen jag va 3 år, men alltid trixat och grejat med dessa underbara djur som kallas häst. Och sen dess alltid älskat hästar.

 

 

Sirkus från Tuvadalen

e:Hlekkur frá Hofi u:Gola från Emelieborg  ue: Litur frá Kletti 

Islandshäst född -021 Ägare: Camilla W

Sirkus är en islandshäst född 2001. Sirkus är en mycket känslig häst i ridningen, en riktig pärla. Kanon i all hantering. Riden engelskt, enligt nh-principen, western, trail, hoppat terräng m.m. Dock inte typiskt islandshästriden och har inte blivit töltsatt ordentligt pga ointresse hos ägaren men jag tänkte jag skulle försöka plocka fram den med lite hjälp! Sirkus står stilla lös i stallet, oberoende av andra hästar och är snabb som en vessla i galoppen i skogen.


Shandy Shot 
e Linksbury Royalist ue Dark Shade
Jag tar även hand om en valack som ska flytta från ridskolan, han är såld till min kompis och jag hjälper henne med honom då och då.
 
Shandy var min sköthäst först och även en favorit. Men nu beslöt ridskolan för att sälja honom och min kompis köpte honom. Så jag ska då rida honom ibland och jobba upp hans rygg. 

Min egna blogg: http://linaoshandy.blogg.se/

 
¨


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0