Follow us
Follow us

Om Emma & Melros

2013-09-21 # 15:10:19
Jag heter Emma Erlandsson och är 15 år. Fotografering är det jag brinner för och jag älskar att stå bakom kameran. Jag började fota mer seriöst i vintras men är mer inriktad på att fota hästar & dess ryttare. Här hemma bor jag med mina föräldrar, mina 2 marsvin och alla spindlarna i vår källare. När det gäller hästarna och ridningen kan jag uppfatta mig väldigt osäker, Därför är jag glad att jag har Melrós, världens snällaste islandshäst i sina gamla dar som kan lära mig mycket om livet. Jag hatar att tävla, träna och allt detdära som tillhör. Däremot älskar jag att tölta i skogen, trickträna och bara njuta.
 
 
 

 
Detta är Melrós frá Oslandi. Hon är en islandshäst på snart 20 år. Hon är en mycket snäll och trygg häst som älskar allt som går att äta. Hon är väldigt känslig i ridningen men världens segaste på marken. Hon är en väldigt smart och klok häst som förbaskat vill jävlas med mig ibland, eller bara lära mig ett och annat om livet.
 
 
 
¨


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0