Follow us
Follow us

Höstbilder och 10 sanningar om mig.

2013-09-22 # 12:20:00
    
Sånhär söt häst hade jag i fredags!
 
1. Jag har aldrig ätit Nutella..
 
2. Jag har vunnit 16 rosetter under hela min ridskoletid.. jag som inte ens gillar att tävla..
 
3. Jag har en hel stor ask full med hår från Magika, både från svansen, kroppen och manen.. xD
 
4. Mitt rum är fullt med hästbilder på Magika, Melrós och Gubben.
 
5. Har hela 31 bilder på dem som är synliga i mitt rum..
 
6. När jag var mindre hade jag och min kompis en blogg om våra djur där vi låtsades att vi "var" dem..
 
7. Jag har gått på scauterna!
 
8. Har aldrig haft näsblod..
 
9. Jag har ramlat av en stillastående häst..
 
10. Jag har inte varit hos frisören på flera år, dem gångerna jag har klippt håret har jag gjort det själv!
 
 
 
¨


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0