Follow us
Follow us

Härliga unge.

2013-09-24 # 18:33:00
Idag när jag och Melrós kom upp mot stallet så frågade lilla Selma mig om hon fick hjälpa till med Melrós idag. Och självklart fick hon det, hon är ju helt underbar. Vi fixade iordning henne och sen så frågade jag om hon ville hänga med ut och rida. Det blev bara en liten runda idag för vi hann inte med mer men hon tyckte iaf att det var roligt! 
 
Hon var faktiskt jätteduktig! Kunde tom sitta kvar i traven utan att åka av, såg dock lite skumpigt ut men men jag vet själv hur det är när Mellis alltid ska trava så fort :)
Sa att hon gärna får rida igen och kommer troligtvis hänga med ut på tosdag igen. Känns skönt att kunna ta med henne och rida istället för att jag ska göra det när man igentligen inte orkar. Men hästahopplan måste ju röra på sig och gå rundor är inget för henne ;)
 
Paddocken är också under tillbyggnad nu! Fattar ni som jag har längtat?! I hela 4 månader! :D
Idag när jag kom dit så hade dem satt upp tråd och allt! Tänk så mycket mer vi kan göra nuu, jag kan släppa henne och arbeta henne löst, vi kan tömköra och rida lite mer "ordentligt"! :) 
Längtar mycket nu kan jag säga, sen när jaktsäsongen kommer igen med så kan det vara bra med en paddock! 
 
  
Finaste tjejerna! 
 
 
¨

Postat av: Wilma

Söta bilder!

Sv: Åh tack! :D

2013-09-25 • 07:06:04
URL: http://wilmafur.se
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Åh tack!

2013-09-25 • 07:13:13
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0