Follow us
Follow us

Denna uppdateringen

2013-09-25 # 21:11:13
Igår & idag så har min uppdatering sugit och det är bara synd om Emma, så nu får ni ett inlägg om idag och igår.
Idag:
Idag så flyttade ju Shandy till Hanna. Han var lätt att få in i transporten och han blev genast lugn när han kom in i deras stall. 
Ihopsläppet med Hannas ponny Mario gick superbra och de blev bästisar på direkten. Blev lite bus. Shandy blev ås mycket gladare för han slipper nu sin karriär som ridskolehäst. Äntligen!
 
Och tänk att jag får rida han när jag vill, nästan. 

Igår:
Red Sirkus på banan och red mycket i volter och runt korer. Gjorde lite övningar som jag gjorde i söndags. Han svängde några gånger. En gång kom vi nästan in i stallet, herregud. Men jag klarade det ganska bra. Gick trava lite ockå så jag är nöjd!

Kram på er!
¨

Postat av: Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad!

Missme.se, Ellos.se, jfr.se, DMretro.se, chiquelle.se Hoppas någon av dessa faller dig i smaken ^^

2013-09-26 • 19:05:15
URL: http://autophoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0