Follow us
Follow us

Förlåt bloggläsare, förlåt Lina!

2013-10-16 # 21:34:34
Herregud säger jag bara, jag hade helt glömt bort att Melsir existerade förns typ nu hahaahh. Förlåt säger jag till er alla. Vill verkligen bättra mig, men när varken intresset eller tiden räcker till för att uppdatera melsir så brister det rätt snabbt. men ska bättra mig, lovar er. 
 
Senaste tiden har varit väldigt blandad med Mellis måste jag säga, dem har bytat hage, vi har kört våra första pass utan huvudlag osv. Idag var jag i stallet och red. Idag blev det att rida med repgrimma då jag tror både jag och Mellis trivs i det mer än i sidepullet d det är så "trångt" , vilket gör att det sitter väldigt långt nere( vilket det säkert ska) och det tycker inte jag är så bekvämt. Det gick iaf jättebra och la fram en bom med som vi skrittade över. Efter kanske 15 minuters ridning hoppade jag av och körde lite parelli. När vi kom upp till stallet igen så kom Selma (6åringen som bor där) inspringndes till stallet och så "får man hänga med och rida?" Självklart ville jag inte säga nej då man såg hur gärna hon ville det så jag lät henne rida barbacka ner till hagen vilket var uppskattat. I Måndags red hon med och även då barbacka i grimma, hon såg så stolt ut när jag släppte grimskaftet och hon fick rida utan varken tyglar eller ngt att hålla i. Hahah go unge. 
 
 
 
¨


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0