Follow us
Follow us

Min sköthäst är till salu

2013-08-16 # 15:04:00
Min sköthäst Shandy är till salu, har inte berättat om honom något speciellt här på melsir så kan lika gärna nämna honom lite nu.
 
Blev jätteledsen när jag såg att han var till salu, min älskling liksom.
Han är ju ändå 19 år och ska avsluta sitt ridskoleliv - som jag tyckte för länge sen. Jag förstår fullt ut varför han säljs men det är ju grymt jobbigt när jag varit skötare på honom i snart 2 år... Jag redan har en häst(Sirkus) och mamma inte har råd med en 3e häst. Han ska säljas till en som vill ha honom som promenadhäst och gärna tömköra och låta han leva sina sista år som den kung han är. Pris finns inte än men skulle tänka mig 5.000-10.000, om de är riktigt snälla mot han. Finaste Shandy Shot - min prins ♥
 
Det var ju vi - Linaoshandy!
 
 
 You are my star, my heart and my diamond...
 
 
¨


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0