Follow us
Follow us

Dålig bloggning och en seg vecka!

2013-08-25 # 14:59:51
Hej fina bloggläsare!

Varken jag eller Lina har bloggat denhär veckan vilket jag tycker har varit rätt skönt. Nu första veckan i skolan har jag knappt orkat göra något när jag kommit hem. Varit hos Mellis och sen legat hela kvällen vid datorn och kollat tv-serier! Haha så har min vecka sett ut ;)
Jag har ridit Mellis 3 dagar denhär veckan, uterritter vilket är väldigt skönt efter en lång och stressig skoldag.
Men nu är jag taggad och efter denhär slapp veckan ska jag äntligen ta tag i träningen också.
Igår var jag hos mina kusiner som jag inte träffat på månader vilket var väldigt mysigt! Snart ska jag och mamma till stallet, blir ingen rinding utan vi ska leka idag :]
Syrran var på Gekås idag och köpte nya mineraler och en yoga boll till mig och Mellis! Så ska ta med den till stallet och se vad hon tycker! ;)
 
Bjuder på lite bilder från senaste photoshooten med mig och Mellis!
Maja har fotat alla bilderna!
 
 
 
 
 
 
 
¨


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0