Follow us
Follow us

Bra ridpass idag eller nått.

2013-08-15 # 22:26:15
Heej! 
Bara jag som alltid har sjukt svårt att komma på bra rubriker? Kan sitta i säkert 10 minuter för att komma på något bra.. Men var iaf i stallet innan idag. Red ut en rida på Melrós. Blev en lagom lång runda fylld med några töltsträckor och galopp i backarna. Hon var så grymt glad så om jag hade släppt henne helt hade hon tagit backen igen, lovar.. hahaha. Sen tog jag fram pallen också och hon gick upp gulligt på den och stod där tills jag bad henne att gå över den.  
Det var typ det jag gjorde, fixade lite annat i stallet och så med men inget intressant.
Måste också till gekås snart,behöver en ny tröja jag kan rida i nu i höst, sen en ny slickgodis då hästarna har slickat upp hela snart, sen ska jag kolla på lite grimmor, en mössa (haha hösten börjar tidigt hos mig!)
och en pilatesboll till Melrós med! Hihi.
 
Tyvärr får jag inte upp några bilder på bloggen, ibland bara haatar man blogg.se -.-
Men bilder från idag finns på emmaer.webblogg.se
 
Bloppisen kommer upp imorgon! Har bara inte haft tid att fota det idag :)
¨


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

:)
RSS 2.0